TonotaPengubah minyak terjun 2500kVAKaedah reka bentuk

  • masa pelepasan:2024-03-13 17:40:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:69
  • Penerangan pantas:

    Tonota,Pembuat pengubah jenis keringShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapi

Kandungan artikel

Pembuat pengubah jenis kering

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

TonotaPasar pengubah dalaman lambat

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas,TonotaBerapa banyak pengubah jenis kering 1250, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Bandar OaxacaSegel kebocoran minyak

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering


TonotaPengubah minyak terjun 2500kVAKaedah reka bentuk



Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular kucing dan burung, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Pembangunan potensiJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal,TonotaBerapa banyak pengubah kuasa 160, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama,TonotaStruktur pengubah distribusi, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.


TonotaPengubah minyak terjun 2500kVAKaedah reka bentuk



Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

jumlah kosBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Orang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Pasukan pengubah kuasa

TonotaKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

TonotaMaklumat produk lain
  • DimonaPenukar jenis kering Scb18Analisis prestasi yang komprehensif

    DimonaPenukar jenis kering Scb18Analisis prestasi yang komprehensif

  • ArgenteuilPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapmonopoli

    ArgenteuilPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapmonopoli

  • ArgenteuilJembatan naik automatikMencegah penyebab leukoplakia

    ArgenteuilJembatan naik automatikMencegah penyebab leukoplakia

  • KazincbarcikaPaksi mendaki hidraulik tetapApakah perubahan di pasaran?

    KazincbarcikaPaksi mendaki hidraulik tetapApakah perubahan di pasaran?

  • KazincbarcikaLif legu aluminium yang diletak di keretaBagaimana kualiti

    KazincbarcikaLif legu aluminium yang diletak di keretaBagaimana kualiti

  • KazincbarcikaHarga pemutar hidraulikBagaimana industri pembuatan hilang

    KazincbarcikaHarga pemutar hidraulikBagaimana industri pembuatan hilang

  • Et TaiyibaPenukar jenis kering kuasa 1000 KVACara menjual

    Et TaiyibaPenukar jenis kering kuasa 1000 KVACara menjual

  • HengeloPlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganReka bentuk dan pemilihan

    HengeloPlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganReka bentuk dan pemilihan

  • segera:Peringatan: Maklumat TonotaPengubah minyak terjun 2500kVAKaedah reka bentuk memberi anda TonotaPengubah minyak terjun 2500kVAKaedah reka bentuk oleh syarikat kami, perkhidmatan TonotaPengubah minyak terjun 2500kVAKaedah reka bentuk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TonotaPengubah minyak terjun 2500kVAKaedah reka bentuk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TonotaPengubah minyak terjun 2500kVAKaedah reka bentuk. TonotaPengubah minyak terjun 2500kVAKaedah reka bentuk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TonotaPengubah minyak terjun 2500kVAKaedah reka bentuk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!