TonotaTransformer tenggelam minyak S13Jualan Panas Nasional Berpatutan

  • masa pelepasan:2024-01-02 16:47:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:83
  • Penerangan pantas:

    Tonota,Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah ku

Kandungan artikel

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Permukaan flange tidak sama, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

TonotaMod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

BissauKebocoran minyak dari radiator paip panas

Operasi pengubah tenggelam minyak

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).


TonotaTransformer tenggelam minyak S13Jualan Panas Nasional Berpatutan



Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa,TonotaPengubah terkubur kotak, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi,TonotaPengubah jenis scb10 kering, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Berjanjilah dan berjanjilah.Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Sudah tentu jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Lepaskan skru inti


TonotaTransformer tenggelam minyak S13Jualan Panas Nasional Berpatutan



Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Servis yang hebatCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

TonotaPengubah terbenam minyak

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian,TonotaHarga 400 KVA bagi pengubah jenis kotak, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

TonotaMaklumat produk lain
  • ZefatPenukar jenis kering scb14Mempercepat pembinaan tali pinggang ekonomi industri

    ZefatPenukar jenis kering scb14Mempercepat pembinaan tali pinggang ekonomi industri

  • TruvaPlatform angkat hidraulik manualMengkaji kecenderungan kegagalan

    TruvaPlatform angkat hidraulik manualMengkaji kecenderungan kegagalan

  • TruvaJembatan naik bimbitHarga meningkat

    TruvaJembatan naik bimbitHarga meningkat

  • ParisRampa Lantai MudahApakah kaedah pengiraan daya galas

    ParisRampa Lantai MudahApakah kaedah pengiraan daya galas

  • ParisLift gunting bergerak sepenuhnyaMasalah apa yang harus diberi perhatian pada musim ini

    ParisLift gunting bergerak sepenuhnyaMasalah apa yang harus diberi perhatian pada musim ini

  • ParisLif dalam rumah kecilTeknologi pengeluaran utama

    ParisLif dalam rumah kecilTeknologi pengeluaran utama

  • GederaPenukar jenis kering seri SCDatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi

    GederaPenukar jenis kering seri SCDatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi

  • DebrecenPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoGunakan dalam jentera hidraulik

    DebrecenPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoGunakan dalam jentera hidraulik

  • segera:Peringatan: Maklumat TonotaTransformer tenggelam minyak S13Jualan Panas Nasional Berpatutan memberi anda TonotaTransformer tenggelam minyak S13Jualan Panas Nasional Berpatutan oleh syarikat kami, perkhidmatan TonotaTransformer tenggelam minyak S13Jualan Panas Nasional Berpatutan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TonotaTransformer tenggelam minyak S13Jualan Panas Nasional Berpatutan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TonotaTransformer tenggelam minyak S13Jualan Panas Nasional Berpatutan. TonotaTransformer tenggelam minyak S13Jualan Panas Nasional Berpatutan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TonotaTransformer tenggelam minyak S13Jualan Panas Nasional Berpatutan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!